تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفندهایی ساده برای نگهداری بهتر میوه و سبزیجات +فیلم

ترفندهایی ساده برای نگهداری بهتر میوه و سبزیجات +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گاهی برخی از ترفندهای به ظاهر ساده کمک بزرگی است به اینکه کارهای خود را بهتر انجام دهیم و هزینه‌های جاری زندگی را تا حدودی کم کنیم.

ترفندهای ساده خانه‌داری یکی از مواردی است که بسیاری از هزینه‌های اضافی که به طور معمول در خانواده‌ها پیش می‌آید را کاهش داده و به عبارتی موجب بهبود خانه‌‌داری افراد می‌شود.

بدون تردید تاکنون برای شما هم پیش آمده که پس از خرید مقداری میوه و نگهداری آن‌ها در خانه شاهد پلاسیدگی و غیرقابل مصرف شدن آن‌ها بوده و پس از مواجهه با میوه‌ها و سبزیجات پلاسیده،  چاره‌ای جز روانه کردنشان به سطل زباله پیدا نکرده‌اید.

با به کار بردن چند ترفند ساده و معمولی می‌توانید میوه‌ها و سبزیجاتی را که برای خانه خود خریداری کرده‌اید را به مدت بیشتری تازه نگه دارید و از اسراف و دور ریز آن‌ها جلوگیری کنید.

در ادامه این خبر ویدئویی کوتاه و کاربردی را مشاهده می‌کنید که نکاتی مهم برای نگهداری هر چه بهتر میوه‌ها و سبزیجات به شما آموزش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: ترفندی ساده برای چیدمان بهتر تابلو و قاب عکس در خانه +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفندهایی ساده برای نگهداری بهتر میوه و سبزیجات +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..