تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر جالب محمدرضا پهلوی درباره زنان +فیلم

ادعای مردسالارانه محمدرضا پهلوی: عقل زنان کمتر از مردان استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال‌هاست که  سلطنت طلبان و حاامیان رژیم منحوس پهلوی در تلاش هستند اقدامات پهلوی اول و دوم را ترقی‌‌خواهانه و در راستای پیشرفت کشور نشان دهند. با این حال مراجعه به اسناد تاریخی گواه ادعای پوچ این حامیان سلطنت است.

در چهل سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره ضدانقلاب با اهداف مغرضانه خود حقوق زنان را دست‌آویزی برای متهم کردن نظام اسلامی به عدم برابری زنان و مردان قرار داده است. این در حالی است که با نگاهی اجمالی به منابع فقهی و حقوقی اسلام به خوبی می‌توان درک کرد که اسلام در همه‌ی زمینه‌ها به حقوق، توان و شخصیت زن توجه کرده است.

حال ویدئویی منتشر شده از اظهارات مردسالانه محمدرضا پهلوی در مقابل خبرنگاری که از او درباره زنان و برابری آنان با مردان در توانایی و حقوق اجتماعی می‌پرسد. ظاهراً این ویدئو به مذاق سلطنت‌طلبان خوش نیامده چراکه این مصاحبه زاویه‌ای از نگاه دیکتاتورمآبانه او را آشکار کرده است.

در ادامه ‌می‌توانید این فیلم را ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر جالب محمدرضا پهلوی درباره زنان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..