تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر خانوار ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان یارانه حمایتی می‌گیرد + سند

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتبار ۱۴۵۰میلیارد تومانی بسته حمایتی کارگران مشمول تأمین اجتماعی را به حساب سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ کرد.

تسنیم نوشت:رئیس سازمان برنامه و بودجه در ابلاغیه‌ای به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اعتبار ۱۴۵۰ میلیارد تومانی بسته حمایتی کارگران مشمول تأمین اجتماعی را به حساب سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ کرد. این اعتبار امروز به حساب این سازمان واریز شد.


در این ابلاغیه آمده است، در اجرای بسته معیشتی ویژه موضوع بند ب. مصوبه ۱۰۱۵۳۲ شورای عالی هماهنگی اقتصادی و دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه موضوع تصویب‌نامه مورخ ۲۸ آبان‌ماه ۹۷ هیئت وزیران، بدین‌وسیله تخصیص سازمان هدفمندی یارانه‌ها به‌مبلغ چهارده‌هزار و چهارصد و پنجاه و سه میلیارد ریال از محل منابع حاصل از مابه‌التفاوت تسعیر قیمت خوراک و سوخت کارخانجات پتروشیمی، فولادی و پالایشگاه‌ها تعیین می‌گردد تا به‌منظور تأمین کمک جبرانی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی بابت حمایت غذایی از خانوار‌های کم‌درآمد موضوع بند پ. ماده ۳ تصویبنامه فوق‌الذکر تعیین می‌گردد.


سازمان هدفمندی یارانه‌ها موظف است تا براساس اطلاعات هویتی مشمولین که درآمد آن‌ها کمتر از ۳ میلیون تومان است و اطلاعات آن‌ها توسط وزارت کار به آن سازمان ارسال می‌گردد معادل ریالی سبد حمایتی غذایی را (یک تا ۳ میلیون ریال) به حساب مشمولین واریز و گزارش پرداخت آن را به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال نمایند.

هر خانوار ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان یارانه حمایتی می‌گیرد + سند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر خانوار ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان یارانه حمایتی می‌گیرد + سند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..