تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر حسابرسی پتروشیمی خلیج‌فارس، عضو اصلی انجمن حسابداران خبره شد

مدیر حسابرسی داخلی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، عضو اصلی شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران شد.

به گزارش شمانیوز ، محمدحسن فامیلی، مدیر حسابرسی داخلی این شرکت، به عنوان عضو اصلی شورای عالی انجمن حسابداران خبره به عنوان بزرگترین و قدیمی‌ترین بخش حرفه‌ای فعال در زمینه حسابرسی کشور انتخاب شد.
انجمن حسابداران خبره ایران در سال ۱۳۵۱ تاسیس شد و در سال ۱۳۷۷ به عضویت در فدراسیون بین‌المللی حسابداران (IFAC) درآمد و هم‌اکنون، با داشتن بیش از ۹۰۰۰عضو از تمام استان‌های کشور، به‌عنوان بزرگترین نهاد حسابداری ایران شناخته و از لحاظ کمی و کیفی جزء سه انجمن حرفه‌ای حسابداری در ایران به شمار می‌آید.

منبع:روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر حسابرسی پتروشیمی خلیج‌فارس، عضو اصلی انجمن حسابداران خبره شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..