تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارتی بر حمل و نقل کالا در تهران وجود ندارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید حسن رسولی در جلسه بررسی برنامه سوم توسعه شهر تهران درباره بند 7 ماده 54 این برنامه اظهار کرد: مخالف حذف این بند هستم اما برای اجرایی شدن آن نیز موافق ایجاد سازمان جدید نیز نیستیم.

وی افزود: بر اساس ماده 55 قانون شهرداری نظارت و هماهنگی حمل‌ونقل بار و مسافرت در حوزه  شهرها جز لاینفک وظایف شهرداری‌ها است؛ در حال حاضر این مأموریت از طریق  سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی و شرکت مترو در حال انجام است اما در حوزه بار در سطح شهرها، امر نظارت بر حمل‌ونقل کالا در سطح شهر کاملاً بی‌صاحب است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، اداره حمل بار داریم، گفت: نبود این سازمان در شهرداری در حقیقت به زمین‌مانده یکی از وظایف شهرداری است به همین دلیل با تشکیل سازمان بار و کالا در صورتی موافق هستم که با کاهش سایر واحدهای موازی و غیرضرور سازمان‌های موازی بدون توسعه‌ سازمانی انجام شود.

رسولی همچنین در دفاع از بند 10 ماده 54 و تبصره‌های آن نیز گفت: مدیریت مناسب ترافیک و حمل‌ونقل در درون شهرها با هماهنگی پلیس راهوار و شهرداری تهران است؛ حذف این بند به معنای قیچی کردن این ارتباطات و باقی ماندن مسئولیت‌ها است همچنین با حذف این بند، شهرداری دیگر نمی‌تواند بودجه‌ای را برای راهور مصوب کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارتی بر حمل و نقل کالا در تهران وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..