تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه آجی بادام قرابیه

آجی بادام قرابیه نوعی شیرینی سنتی شهر تبریز است که بسیار پرطرفدار است و با بدام تلخ هم تهیه می شود.

مواد لازم آجی بادام قرابیه
بادام تلخ 1 قاشق غذاخوری بادام 200 گرم آرد سیب زمینی 4 قاشق سوپر خوری آرد 6 پیمانه شکر 150 گرم زرده تخم مرغ 2 عدد وانیل به مقدار لازم مارگارین 150 گرم سفیده تخم مرغ 1 عدد بیشتر : طرز تهیه شیرینی تر آجی بادام قرابیهآجی بادام قرابیه طرز تهیه آجی بادام قرابیه شهر تبریز

بادام ها را در حدود 15 دقیقه درون فر تفت دهید.

پس از سرد شدن، پوست آنها را بگیرید و پودر کنید.

پس از آن با پودر شکر، وانیل، آرد سیب زمینی، سفیده تخم مرغ، آرد و مارگارین مخلوط کنید و به صورت یک خمیر نرم در آورید.

سینی فر را چرب کنید و سپس به اندازه یک گردو ا خمیر بردارید و پس از گلوله کردن، با دست روی آن را فشار دهید تا  به صورت شیرینی گرد در آید.

بادام ها را به مدت 15 دقیقه در فر تفت دهید.

خمیر را در سینی فر بگذارید و سپس از زرده تخم مرغ بر روی آن بمالید و ظرف را درون فر قرار دهید و حرارت 300 درجه حرارت به مدت 30 دقیقه بپزید.

مقداری که سرد شد از ظرف فر آن را جدا کنید و در ظرف مورد نظر قرار دهید.

آجی بادام قرابیه مرتبط : طرز تهیه شیرینی کشمشی و مواد مورد نیاز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه آجی بادام قرابیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..