تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رانت ساخت و ساز غیرمجاز دستگاه‌های اجرایی در زنجان/ شاهد تراژدی معیوب نیروی انسانی در شهرداری زنجان ‏هستیم

ساعت: 15:13 منتشر شده در مورخ: 1397/10/25 شناسه خبر: 1449265

عضو شورای شهر زنجان از وجود رانت ساخت و ساز غیرمجاز دستگاه‌های اجرایی در زنجان‏ خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; امامعی دادخواه امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به تخلفات ساختمانی اظهار کرد: قریب به اتفاق پرونده‌های کمیسیون ماده 100 مربوط به اشخاص عادی و مردم است و جریمه‌های ساختمانی فقط برای مردم صادر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه در برابر قانون یکسان هستند، ابراز کرد: اما این موضوع گویا رعایت نمی‌شود یعنی مرگ خوب است اما فقط برای همسایه، متاسفانه دستگاه‌های اجرایی که باید الگوی اجرای قانون باشند بدون اخذ پروانه، رعایت اصول مربوطه و همچنین بدون دریافت پایان کار اقدام به ساخت و ساز می‌کنند.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه ادارات باید خود قانونمند باشند تا از مردم انتظار اجرای قانون داشته باشند، گفت: دستگاه‌های اجرایی متاسفانه فضاهای غیراداری و غیرمجاز مانند تالارها و فضاهای ورزشی و رفاهی هم می‌سازند.

وی بیان کرد: برخی از دستگاه‌ها نیز که در سنوات گذشته تخلف کردند و دارای رای قطعی کمیسیون ماده 100 هستند، میلیاردها تومان بدهی خود که جزو بیت المال است را پرداخت نمی‌کنند.

دادخواه با بیان اینکه در مواردی شهرداری برای اجرای برنامه‌های خود از سالن نهادهایی استفاده می‌کند که این سالنها غیرمجاز ساخته شدند، افزود: حرمت امامزاده باید در درجه نخست توسط متولیان امامزاده نگه داشته شود.

وی با تاکید بر اینکه این نمونه بارز رانت ساخت و ساز در شهر زنجان بوده که متاسفانه توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است، عنوان کرد: از مسئولان استانی در دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌شود تا حق عمومی شهروندان و شهرداری را در این زمینه اعاده نمایند.

عضو شورای شهر زنجان تصریح کرد: شهرداری باید بدون اغماض و بدون تبعیض برای تمام ساخت و سازها اعم از ساخت و سازهای اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی نظارت داشته باشد.

وی با بیان اینکه موضوع دیگر مورد بحث تراژدی معیوب نیروی انسانی در شهرداری زنجان است، اظهار کرد: نیروی انسانی کارآمد یکی از عوامل اساسی بهره وری در هر سازمانی است.

دادخواه خطاب به شهردار زنجان تاکید کرد: شما در زمان کاندیداتوری برای شهرداری زنجان به معضلات نیروی انسانی مازاد در شهرداری، ساماندهی، تعدیل، برون سپاری و کاهش تاکید داشتید اما این روزها آمار و ارقام، مصاحبه‌ها و اخبار فضای مجازی بیانگر جذب، نگهداری و تعمیق نیروی انسانی به ویژه در بحث فضای سبز است که که افزایش نیروی انسانی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: باید مشخص شود که اگر این تعداد نیروی انسانی مورد نیاز بوده چگونه جذب شده و اگر مورد نیاز نبوده توسط چه کسانی و با چه فشارهایی جذب شده است.

عضو شورای شهر زنجان ‏با بیان اینکه باید هر روز تعداد نیروها با توجه به گسترش امکانات کاهش یابد، گفت: چرا تعداد تعدیل شده اغلب از نیروهای با سابقه شهرداری و نیروهای حفظ شده اغلب از نیروهای کم سابقه هستند، به طور مثال 171 نفر از نیروهای فضای سبز یک سال و کمتر از یک سال سابقه دارند.

وی بیان کرد: چرا برخی از نیروها به نام فضای سبز جذب شدند اما در بخش ستادی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند، چرا مشخص نمی‌شود که این نیروها توسط چه کسانی به شهرداری تحمیل شدند.

دادخواه با اشاره به اینکه باید به وضعیت قومی و قبیله‌ای و ساختار ناکارآمد خاتمه داده شود، گفت: شورا نباید بیش از این مورد اتهام قرار گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رانت ساخت و ساز غیرمجاز دستگاه‌های اجرایی در زنجان/ شاهد تراژدی معیوب نیروی انسانی در شهرداری زنجان ‏هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..