تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاق فرآورده های نفتی در پوشش حلال صنعتی/۳۰ هزار لیتر نفت سفید یارانه‌ای کشف و ضبط شد

ساعت: 15:06 منتشر شده در مورخ: 1397/10/25 شناسه خبر: 1449212

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از توقیف محموله سوخت قاچاق در این استان خبر‌داد و گفت: 30 هزار لیتر نفت سفید یارانه‌ای کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: یک دستگاه خودروی تریلی نفتکش در محور زنجان- قزوین توسط پلیس آگاهی متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ابتدا راننده خودرو اعلام کرد بار خودرو حلال صنعتی بوده و مدارک گمرکی معتبر از سوی شرکت تولید کننده جهت خروج محموله از کشور اخذ شده است اما پس از فک پلمپ خودرو مقدار 30 هزار لیتر فرآورده نفتی یارانه‌ای که بطور غیرمجاز در حال حمل بود کشف و ضبط شد.

ممیزی خاطر نشان کرد: این محموله از استان قزوین بارگیری و مقصد آن نیز کشور عراق بوده و تحقیقات لازم در حال انجام است.

کشف کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری  

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی زنجان از رسیدگی به پرونده پوشاک قاچاق خبر‌داد و اظهار کرد: از یکدستگاه اتوبوس مسافربری در شهرستان ایجرود‌، مقادیر متنابهی انواع پوشاک به ارزش بیش از 120 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

ممیزی تصریح کرد: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان عامل قاچاق را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی به میزان 160 میلیون ریال محکوم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاق فرآورده های نفتی در پوشش حلال صنعتی/۳۰ هزار لیتر نفت سفید یارانه‌ای کشف و ضبط شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..