تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۳۴درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد

ساعت: 13:57 منتشر شده در مورخ: 1397/10/25 شناسه خبر: 1449116

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی خبر داد؛

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: مردم نوعدوست استان طی ۹ ماهه سالجاری بالغ بر ۷۹ میلیارد تومان کمک‌های نقدی کرده‌اند که ۳۴ درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عزیز سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اینکه تعداد مددجویان تحت پوشش در استان حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: تعداد مددجویان تا پایان ۹ ماهه امسال از ۱۲۵ هزار نفر به ۱۸۲ هزار نفر افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه سیاست دولت و کمیته امداد، حمایت از این افراد برای گذر از وضعیت موجود است، افزود: کمک های انجام گرفته در راستای توانمندسازی انجام می شود.

وی گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۶۴ میلیارد تومان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در آذربایجان غربی کمک شده است.

سهندی با اشاره به فعالیت ۴۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته  تا پایان امسال تعداد مراکز نیکوکاری به ۷۰ مرکز افزایش می یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده توسط مراکز نیکوکاری در ۹ ماهه امسال ۵۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد، اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست امسال ۱۸ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده که برای هشت هزار و ۴۰۰ نیازمند که توسط این مراکز شناسایی شده اند، هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک های جمع آوری شده مراکز نیکوکاری در همان شهرستان به دست مددجویان می رسد، افزود: در سطح استان نزدیک به ۳۸ هزار و ۲۰۰ نفر نیکوکار توسط مراکز نیکوکاری شناسایی شده اند.

سهندی تصریح کرد: کمک معیشتی، تامین هزینه ازدواج، تهیه جهازیه، اجاره مسکن، هزینه درمانی، وام ضروری و بیماران صعب العلاج از جمله موارد کمک به مددجویان و نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی هم چنین از رشد ۳۴ درصدی کمک های مردمی خبر داد و گفت: مردم نوعدوست استان طی ۹ ماهه سالجاری بالغ بر ۷۹ میلیارد تومان کمک‌های نقدی کرده‌اند.

وی افزود: ۷٫۵درصد جمعیت استان در کارهای مشارکتی، مشارکت دارند که امیدواریم این آمار افزایش یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۳۴درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..