تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در اردبیل

ساعت: 14:14 منتشر شده در مورخ: 1397/10/25 شناسه خبر: 1449221

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خبرداد؛

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: سهمیه مصوب مشاغل خانگی استان اردبیل مبلغ 290 میلیارد ریال می باشد که تاکنون مبلغ 150 میلیارد ریال ان پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل صبح امروز  در  جلسه  اشتغال پایدار گفت: با پیگیری  ها و حمایت شخص استاندار همکاری موثر دستگاه های بخشی و بانک های عامل استان اردبیل در مرحله اول پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری توانست کارنامه موفقی از خود به جا گذارد.

وی تصریح کرد: استان اردبیل با پرداخت مبلغ یک هزار و 260 میلیارد ریال تسهیلات از محل طرح اشتغال روستایی و عشایری در مرحله نخست و 3 درصد بیشتر از سهمیه مصوب توانست از استان های پیشرو در این زمینه باشد.

قاسم رحیمی با تاکید به اینکه هرگرونه انحراف در طرح های اشتغال زا مستوجب برخورد خواهد شد گفت: هم اکنون کمیته نظارت اشتغال پایدار روستایی و عشایری متشکل از نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستکاه های بخشی در حال نظارت و بازرسی از این طرح ها می باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات مشغال خانگی نیازمند همکاری موثر بانک های می باشد گفت: سهمیه مصوب مشاغل خانگی استان اردبیل مبلغ 290 میلیارد ریال می باشد که تاکنون مبلغ 150 میلیارد ریال ان پرداخت شده است.

در پایان این جلسه مشکلات 23 طرح اشتغاالزا مصوب جهتی دریافت تسهیلات با حضور صاحبان طرحها بررسی و دستورات لازم صادر مصوب شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..