تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدگاه توسعه گرانه مسئولان در تربیت نیرو های خلاق موثر است

ساعت: 14:11 منتشر شده در مورخ: 1397/10/25 شناسه خبر: 1449218

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: دیدگاه توسعه گرانه و حمایت گر مسئولان استان و می‌تواند در ارتقای جایگاه کانون برای تربیت و پرورش نیروهای خلاق در زمینه‌های مختلف مؤثر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،زعفر احدزاده در بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون گرمی تصریح کرد: در کنار بازدیدها با مسئولان استان و شهرستان‌ها نیز جلسات تعاملی داشته و این رویه باهدف بازتعریف فعالیت‌ها و خدمات کانون به جامعه و نیز مسئولان تداوم خواهد داشت.

احدزاده ضمن حضور در کانون انگوت، از کارگاه‌های سفال و ادبی این مرکز بازدید و در این خصوص با مربیان بحث و گفتگو کرد.

وی در جلسه با فرماندار شهرستان گرمی بر لزوم تجهیز ساختمان برای راه‌اندازی شعبه کانون زبان ایران در شهرستان گرمی تأکید و خاطرنشان کرد: کیفیت آموزش‌های ارائه‌شده در این مراکز بسیار عالی بوده و برای برخورداری زبان آموزان و علاقه‌مندان سایر شهرستان‌های استان، باید تمهیدات توسعه‌ای فراهم شود و دعوت برای حضور رئیس کانون زبان کشور در شهرستان‌های استان بدین منظور شکل گرفت.

مدیرکل کانون استان در پایان یادآور شد:  دیدگاه توسعه گرانه و حمایت گر مسئولان استان و شخص استاندار و فرمانداران می‌تواند در ارتقای جایگاه کانون برای تربیت و پرورش نیروهای خلاق در زمینه‌های مختلف مؤثر باشد.

در این دیدار، علی بهشتی فرماندار گرمی ضمن اشرافیت کامل به اهمیت فعالیت‌های کانون در پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری قول مساعد همکاری و حمایتی داد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدگاه توسعه گرانه مسئولان در تربیت نیرو های خلاق موثر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..