تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل مشکلات طرح کوچ ۶ روستای شهرستان مراوه تپه

ساعت: 15:42 منتشر شده در مورخ: 1397/10/25 شناسه خبر: 1449231

فرماندار مراوه تپه در حضور وزیر نیرو خواستار شد؛

فرماندار مراوه تپه در حضور وزیر نیرو خواستار رسیدگی و حل مشکل طرح کوچ ۶ روستای این شهرستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، یازمراد کوسه غراوی در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر نیرو در شهرستان مینودشت برگزار گردید، خواستار رسیدگی به مشکلات این شهرستان شد. 

وی با اشاره به وجود جمعیت زیاد جوان این شهرستان خواستار سالن ورزشی به ۹روستای این شهرستان شد.
فرماندار مراوه تپه همچنین سازه ای به عدم وجود اب شرب در روستاهای این شهرستان داشت و تامین اب شرب روستاهای شهرستان مرزی مراوه تپه را از اولویت ها برشمرد.
کوسه غراوی همچنین با اشاره عدم وجود جاده های مناسب روستاهای این شهرستان افزود: متاسفانه هنوز بعضی از جاده های روستاهای مراوه تپه شنی و حتی خاکی بوده و نیاز به توجه بیشتر مسئولین دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل مشکلات طرح کوچ ۶ روستای شهرستان مراوه تپه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..