تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از خسرو سینایی در زادگاهش

پاسداشت و تجلیل از خسرو سینایی برای چند دهه حضور و اثرگذاری‌اش در عرصه‌های هنری در زادگاهش، ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نکوداشتی برای خسرو سینایی فیلمساز، شاعر، موسیقیدان، نویسنده از سوی خانه هنرمندان ساری، با همکاری انجمن سینماگران خانه هنرمندان ساری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران در ساری برگزار خواهد شد.

این مراسم ۲۷ و ۲۸ دیماه ۱۳۹۷ در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی خیابان شهبند ساری، پارک کوشا سنگ برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه خانه هنرمندان ساری در روز اول این مراسم در ۲۷ دی‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ فیلم‌های «شرح حال»، «حاج مصورالملکی»، «عبور از نمیدانم»، «جواهرات ملی» و «گواهان تاریخ» به نمایش درمی‌ایند و همچنین سخنرانی‌ با حضور خسرو سینایی و جلسه پرسش و پاسخ با علاقمندان برگزار خواهد شد.

همچنین در روز دوم این مراسم در ۲۸ دی‌ماه، ساعت ۱۷ الی ۲۰، مراسم زادروز خسرو سینایی همراه با نمایش فیلم «دستگاه» ساخته او و اجرای زنده موسیقی اجرا خواهد شد و در حاشیه این بزرگداشت دو روزه نیز نمایشگاه عکسی از مجموعه شخصی خسرو سینایی در گالری کانون پرورشی نیز به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از خسرو سینایی در زادگاهش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..