تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش می‌کنم هیچ‌یک از اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی بی‌جواب نماند

تلاش می‌کنم هیچیک از اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی بی جواب نماندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که امروز در حوزه هنری برگزار شد با بیان اینکه معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان زاییده شورای عالی انقلاب فرهنگی است گفت: اسنادی که در این دوره تصویب شد و پیشرفت دانشجویان در گیاهان دارویی و نانو ثمره استاد شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: تمام تلاش من این است که هیچ کدام از این اسناد بی جواب نماند.

وی با بیان اینکه استارت آپ ایران در منطقه اول است، گفت: تمام پیشرفت‌های ما و موفقیت‌هایی که در حوزه‌های علمی کسب کرده‌ایم و بازگشت تعداد قابل توجهی از دانشجویان به سبب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

ستاری درباره شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این حوزه نقشی پر رنگ داریم و کار می‌کنیم و در آینده از نظرات عاملی استفاده خواهیم کرد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اتفاقات خوبی در آینده اتفاق خواهد افتاد اظهار کرد: با هدف اقتدار فناوری و علمی و داشتن صادرات موفق در این حوزه قدم برداریم.

انتهای پیام/

مراسم تودیع دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش می‌کنم هیچ‌یک از اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی بی‌جواب نماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..