تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم ایجاد اکوسیستم برای رفع مشکلات/ از ایده‌های نو حمایت می‌کنیم

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

لزوم ایجاد یک اکوسیستم برای رفع مشکلات/ حمایت از ایده‌های نوبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز در مراسم ناحیه نوآوری شریف که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باید نگرشی نو تحت قالب یک اکوسیستم در کشور ایجاد شود و معاونت علمی و فناوری در این خصوص از ایده‌های نو حمایت و استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: کارهای مهم در زمینه فرهنگ سازی در زمینه ایجاد اکوسیستم انجام شده و ۴۵۰ شرکت دانش بنیان در ناحیه دانش مشغول به فعالیت هستند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: یکی از برنامه مهم دانشگاه های کشور به سمت نوآوری و راه اندازی ناحیه‌های نوآوری است و به‌طورقطع ناحیه نوآوری شریف در تمام دانشگاه های کشور گسترش پیدا می‌کند.

لزوم اعتماد به جوانان تحصیل کرده در جهت رفع مشکلات

در ادامه پیروز حناچی سرپرست وزارت بهداشت گفت: همان‌طور که بارها گفته‌ایم آب در تهران کم است اما من معتقدم که جوانان تحصیل کرده نقشی مؤثر در جهت رفع مشکلات تهران می‌توانند ایجاد کنند.

وی ادامه داد: ما باید به جوانان اعتماد کرده و از آنها در جهت مسائل رفع مشکلات حمایت کنیم و همچنین ایجاد تحول حکایت کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم ایجاد اکوسیستم برای رفع مشکلات/ از ایده‌های نو حمایت می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..