تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قول کلانتری به خانواده محیط‌بان «باشقره»

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با خانواده شهید باشقره گفت: پیگیری‌های لازم را از طریق قوه قضاییه برای صدور حکم دادگاه انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله به‌زودی مجرمان به‌سزای اعمالشان خواهند رسید

قول کلانتری به خانواده محیط‌بان «باشقره»

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با خانواده شهید باشقره گفت: پیگیری‌های لازم را از طریق قوه قضاییه برای صدور حکم دادگاه انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله به‌زودی مجرمان به‌سزای اعمالشان خواهند رسید.

عیسی کلانتری و هیات همراه با حضور در خانه شهید باشقره ضمن قرائت فاتحه از خانواده این شهید دلجویی کردند.

وی در این دیدار گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا زنده نگهداشتن یاد شهداست.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: امنیت و آرامش محیط زیست کشور مرهون جانفشانی محیط بانان است که عاشقانه خدمت می‌کنند و دفاع از محیط زیست را یک وظیفه می‌دانند.

تاج محمد باشقره - محیط بان پارک ملی گلستان - ۲۵ مهرماه سال جاری در درگیری با شکارچیان غیرمجاز به شهادت رسید.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قول کلانتری به خانواده محیط‌بان «باشقره»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..