تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم رویایی پرسپولیس به تراکتورسازی پیوست

به گزارش شمانیوز، رضا قوچان نژاد، پس از فسخ قرارداد خود با تیم آپوئل نیکوزیا قبرس، مذاکرات جدی تری با تیم‌های خواهانش انجام داد و به توافقات کلی با تراکتورسازی تبریز هم رسید.

پس از کش و قوس فراوان در بازگشت رضا قوچان نژاد به فوتبال ایران و چندین جلسه بی حاصل با پرسپولیس، حالا زنوزی، مالک سرخ‌پوشان تبریزی در استانبول شخصا با لژیونر فوتبال ایران مذاکره کرده و او را برای حضور در لیگ برتر ایران متقاعد کرده است.

این خبر به صورت غیر رسمی منتشر شده و انتظار می‌رود گوچی ظرف ۷۲ ساعت آینده رسما قرارداد خود را با تراکتورسازی منعقد کند و به جمع شاگردان ژرژ لینکر بپیوندد. این انتقال می‌تواند قوچان‌نژاد را تبدیل به گران‌ترین بازیکن تاریخ ایران کند./ورزش11




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم رویایی پرسپولیس به تراکتورسازی پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..