تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارکرد الگوریتم‌های معاملاتی در بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، با افزایش سرعت و دفعات معاملات، الگوریتم‌ ها فضای معاملاتی کاراتر را فراهم می‌ کنند، این در حالی است که هزینه معاملاتی کاهش و به تبع آن عملکرد پرتفو بهبود خواهد یافت.


معاملات الگوریتمی با نام های زیر نیز شناخته می شود:

 Black Box Trading
 Automated Trading
 Algorithmic Trading
 Robo Trading

استفاده از معاملات الگوریتمی مستلزم این است که سرمایه‌ گذار ابتدا استراتژی معاملاتی خود را بر حسب روابط ریاضی و کمی مشخص کند.

با توجه به نیاز سرمایه‌ گذاران، الگوریتم ها از روابط بسیار ساده (مانند خرید و فروش بین دو قیمت مشخص و اجرای مکرر آن برای نوسان گیری) تا الگوریتم‌ های به شدت پیچیده (مانند استفاده از یادگیری ماشین جهت جلوگیری از عدم تکرار اشتباهات) متغیر است.

استفاده از معاملات الگوریتمی در بورس های دنیا به قدری توسعه یافته است که غالب حجم معاملات را در برگرفته است. در حال حاضر آمار استفاده از الگوریتم ها در بازارهای دنیا از مرز ۹۰٪ گذشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارکرد الگوریتم‌های معاملاتی در بازار سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..