تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاتانیچ: برانکو درباره تیم ملی ایران هیچ اطلاعاتی به من نداده است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سریکا کاتانیچ سرمربی تیم ملی عراق، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: بازی‌های ایران را دیده ام، دیدار فردا می‌تواند سخت و پیچیده باشد. میان سطح بازیکنان ما و ایران خیلی فاصله هست. همه تیم‌ها نقاط ضعف و قوتی دارند، اما ما برای اینکه بهتر نتیجه بگیریم باید سعی کنیم رفته رفته رشد کنیم و خودمان را ارتقا دهیم همچنین باید خیلی فشرده کار کنیم. با این حال تیم را برای کسب نتیجه پیروزی آماده کرده ام.

کاتانیچ: برانکو درباره تیم ملی ایران هیچ اطلاعاتی به من نداده است

کاتانیچ با اشاره به ارتباط اش با برانکو ایوانکویچ و گرفتن اطلاعات لازم درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: صادقانه می‌گوییم می‌خواهید باور کنید یا نه. من از برانکو درباره تیم ملی ایران هیچ اطلاعاتی کسب نکردم. برانکو را خوب می‌شناسم و برای او احترام زیادی قائلم. اما هیچ اطلاعاتی از او دریافت نکردم و ترجیحا بازی‌های ایران را خودم تماشا کردم و به آنالیز پرداختم.

او درباره صحبت‌های اخیرش درباره نقاط ضعف ایران و حواشی ایجاد شده درباره اظهاراتش تصریح کرد: این شیطنت رسانه‌ای بود. من هیچ حرف ناشایستی درباره ایران نزدم و متاسفانه خبرنگاران بد برداشت کرده اند. تیم ایران در جام جهانی حضور داشت و بازی‌های سنگینی برگزار کرد. ما اصلا نباید بازیکنان ایران و عراق را با هم مقایسه کنیم. حتی از لحاظ مالی هم ایران شرایط بهتری از ما دارد. همه چیز پول نیست و نتیجه بازی در زمین معلوم می‌شود. بازیکنان ایرانی قوی هستند و تیمشان خوب است، اما بالطبع آن‌ها هم مشکلاتی دارند.

وی درباره مصاف با ایران ادامه داد: ما برای بازی فردا کاملا آماده ایم و مطمئنا بازی خوبی خواهد شد. من هیچ فشاری روی تیم احساس نمی‌کنم، چون خودم به هیچ عنوان فشاری به بازیکنانم القا نکرده ام. ما سعی می‌کنیم در بازی فردا هر آنچه را که در این روز‌ها تمرین کرده ایم به نمایش بگذاریم. مطمئنم خوب بازی خواهیم کرد.

کاتانیچ درباره ترکیب عراق مقابل ایران افزود: من ترکیبی را به زمین می‌فرستم که می‌دانم خوب بازی خواهند کرد. فکر می‌کنم این بازی با مسابقه‌های دیگر فرقی ندارد. از نظر من تیم ما بازی خوبی خواهد داشت و اصلا توجه نمی‌کنم که چه بازیکنانی را باید در زمین بگذارم. کسانی شایسته بازی هستند که عملکرد خوبی دارند.

او درباره عملکرد کلی تیمی عراق گفت: طبیعتا در بازی‌ها به دنبال کسب پیروزی هستیم و سعی می‌کنیم در هر بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. من بعضی وقت‌ها که تیمم می‌بازد خوشحال هستم. شاید بگویید چرا؟ چون تیم بسیار خوب فوتبال بازی کرده و عملکرد بازیکنان قابل قبول بوده است. البته بعضی زمان‌ها هم عکس این موضوع اتفاق می‌افتد و بسیار از عملکرد تیم عصبانی می‌شوم.

سرمربی عراق گفت: مطمئنم در برابر تیم‌های عربی، چون عربستان سعودی، قطر و ... می‌توانیم بازی خوبی به اجرا بگذاریم. من توجه نمی‌کنم تیم پیش روی ما کیست. مهم نتیجه و عملکردی است که از آن بازی به دست می‌آید. شرایط تیم و بازیکنان بسیار خوب است. در هرصورت از تیمم می‌خواهم فردا خوب بازی کنند.

او گفت: قبل از بازی با ایران، طارق همه چیز‌های لازم را به من گفت. ما مشکلی نداریم.

سرمربی عراق گفت: من فقط چند ماهی است هدایت تیم ملی عراق را در دست گرفته ام. اما کی روش هفت سال است که تیم ایران را هدایت می‌کند و کاملا به عملکرد بازیکنان اشراف دارد. باید گفت: بازیکنان ما می‌توانند خیلی سریعتر از ایرانی‌ها بازی کنند و این تفاوت ما با ایران است. فردا در بازی همه چیز معلوم می‌شود.

ایران و عراق بازی پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را فردا (چهارشنبه) مقابل یکدیگر انجام می‌دهند. صدرنشینی این گروه برای تیم برنده قرعه ساده تری را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید:

زمان و محل برگزاری نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دبی مشخص شد

جنگ شرق و غرب آسیا برای صعود به مرحله حذفی/ شانس بالای اماراتی‌ها برای صدرنشینی

۱۷ تیم در جست و جوی ۷ بلیت یک هشتم نهایی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاتانیچ: برانکو درباره تیم ملی ایران هیچ اطلاعاتی به من نداده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..