تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدال طلای اسنوکر جام جهانی بر گردن سرخوش

۸۲۰۳۸۴

۲۸ بازدید

فینال نخستین دوره رقابت‌های اسنوکر شش توپ جام جهانی برگزار شد و طی آن امیر سرخوش موفق شد با پیروزی مقابل حریف تایلندی به مقام قهرمانی دست یابد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، فینال نخستین دوره رقابت‌های اسنوکر شش توپ جام جهانی امروز (سه‌شنبه - 25 دی ماه) برگزار شد و طی آن امیر سرخوش موفق شد با پیروزی مقابل حریف تایلندی به مقام قهرمانی و مدال طلای این رقابت‌ها دست یابد.

مدال طلای اسنوکر جام جهانی بر گردن سرخوش

در این دوره از رقابت‌ها که 22 تا 25 دی ماه به میزبانی کشور قطر برگزار شد، 32 بازیکن با کسب سهمیه (فدراسیون بین‌المللی بیلیارد و اسنوکر) از کشورهای استرالیا، افغانستان، پاکستان، بحرین، مصر، تایلند، هنگ کنگ، ایران، ایرلند، عراق، میانمار و قطر شرکت کردند.

تیم ملی اسنوکر کشورمان با ترکیب امیر سرخوش و احسان حیدری‌نژاد در این رقابت‌ها شرکت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدال طلای اسنوکر جام جهانی بر گردن سرخوش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..