تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهواره و ایستگاه‌های زمینی در پروژه پرتاب «پیام» به درستی عمل کرده‌اند

در پروژه پرتاب «پیام» ماهواره و ایستگاه‌های زمینی به درستی عمل کرده اندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان فضایی در صفحه اینستاگرام منتسب به این سازمان درباره پروژه پرتاب ماهواره پیام  اطلاعیه‌هایی جداگانه صادر کرد.

اطلاعیه شماره یک به شرح زیر است:

بامداد امروز ماهواره پیام بوسیله ماهواره بر سیمرغ به فضا پرتاب شد، مرحله اول و دوم این فرآیند با موفقیت انجام شد، هر چند که کل این فرآیند موفقیت صد در صدی نداشت اما دستاوردهای ارزشمندی کسب شد، از تلاش و کوشش ستودنی تمام متخصصین و جوانان ایرانی که در طراحی و ساخت ماهواره پیام و ماهواره بر سیمرغ و ایستگاه های زمینی تقدیر و تشکر می کنیم.

در پروژه پرتاب «پیام» ماهواره و ایستگاه‌های زمینی به درستی عمل کرده اند

اطلاعیه شماره دو به شرح زیر است:

با توجه به اینکه از هفته ها قبل تاریخ و زمان پرتاب مشخص بود، این موضوع نشان می دهد در حوزه مدیریت یک کلان پروژه فضایی موفق عمل کرده ایم، در یک بازه زمانی کوتاه ماهواره، ایستگاه های زمینی و پرتابگر کاملا هماهنگ با هم عمل نمودند، این خود یک دستاورد است.

در پروژه پرتاب «پیام» ماهواره و ایستگاه‌های زمینی به درستی عمل کرده اند

اطلاعیه شماره سه به شرح زیر است:

 در بازه زمانی که ماهواره در مدار بود، ارتباط ماهواره با مرکز کنترل اصلی در مرکز فضایی ماهدشت و نیز مرکز دیگر در قشم به خوبی برقرار شد و داده های تله متری در ۲ مرکز فوق دریافت شد، بنابراین، این موضوع نشان می دهد ماهواره و ایستگاه های زمینی به درستی عمل نموده اند.

در پروژه پرتاب «پیام» ماهواره و ایستگاه‌های زمینی به درستی عمل کرده اند

اطلاعیه شماره چهار به شرح زیر است:

همزمان با پرتاب ماهواره پیام، تیم های رصدی در مرکز ماهدشت و چابهار برای اولین بار در پروژه های ماهواره ای سازمان همزمان با پرتاب اقدام به رصد نمودند، این خود بیانگر وجود هماهنگی مناسب بین تیم ماهواره و پرتابگر و تیم های رصدی فضایی است و هم وجود دانش فنی و تخصص لازم به منظور رهگیری اپتیکی و نیز محاسبه پارامترهای مداری ماهواره که موضوع بسیار مهمی است.

در پروژه پرتاب «پیام» ماهواره و ایستگاه‌های زمینی به درستی عمل کرده اند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهواره و ایستگاه‌های زمینی در پروژه پرتاب «پیام» به درستی عمل کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..