تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای کشته شدن کودک ایرانی بر اثر سرما / ویژگی‌های یک مرد ایده آل برای خانم‌ها / روزگار سخت تروریست‌ها در آلبانی / ۶۷ راز مهم ماهواره ایرانی که نمی‌دانستید! / علت اصلی حادثه سانچی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد

ماجرای کشته شدن کودک ایرانی بر اثر سرما چه بود؟ +تصاویر

ضدانقلاب با انتشار تصاویری از یک کودک سوری مدعی کشته شدن کودک ایرانی بر اثر سرما شد.

عجیب و غریب‌ترین روش‌های استفاده از موی انسان که شگفت زده تان می‌کند! + تصاویر

برخی افراد روش‌های منحصر به فردی برای استفاده از موی انسان پیدا کرده اند که بعضی از این روش‌ها کاربردی و مفید و تعدادی دیگر احمقانه به نظر می‌رسند.

تلاش داعش برای توقف پیشروی شبه نظامیان کُرد + نقشه میدانی و عکس

عملیات شبه نظامیان کُرد علیه تروریست های داعش در محور شرق رود فرات همچنان ادامه دارد.

ویژگی‌های یک مرد ایده آل برای خانم‌ها

مردانی که قصد ازدواج دارند باید بدانند که یک مرد ایده آل از نظر خانم‌ها چه خصوصیات اخلاقی دارد تا بتوانند فرد مورد نظر را به خود علاقه‌مند کنند.

روزگار سخت تروریست‌ها در آلبانی / از مگس‌های سایبری منافقین تا فراریان از کمپ مخوف

در میانه‌های تابستان سال ۹۵، عناصر گروهک تروریستی منافقین با حمایت مستقیم آمریکا و اتحادیه اروپا از کمپ لیبرتی در عراق، روانه کمپی در آلبانی شدند.

علت اصلی حادثه سانچی چه بود؟

در مطلب زیر اظهارات مدیر ستادی شرکت ملی نفتکش ایران در خصوص علت اصلی سانحه سانچی را می‌خوانید.

۶۷ راز مهم ماهواره ایرانی که نمی‌دانستید!

ماهواره ۱۰۰ درصد ایرانی «پیام» دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در مطلب زیر به برخی از این خصوصیات اشاره کرده ایم.

خطبه‌های معروف سال ۷۶ هاشمی به‌نفع «ناطق نوری» تمام شد یا «خاتمی»؟

موسوی خوئینی‌ها در مصاحبه اخیر خود درباره خطبه‌های سال ۷۶ هاشمی رفسنجانی در خصوص تقلب در انتخابات اظهاراتی را ارائه کرده است.

بدشانس‌ترین موشک‌های فضایی که ماموریتشان با شکست مواجه شد!

پرتاب ماهواره قطعاً یکی از پرچالش‌ترین و پرمخاطره‌ترین کار‌هایی است که بشر می‌تواند انجام دهد، زیرا در این فرایند مرز باریکی بین موفقیت یا شکست پروژه وجود دارد.

روایت تلخ نجات‌گر تنها بازمانده بویینگ ٧٠٧ از حادثه سقوط هواپیما در کرج

چیزی به سالگرد حادثه سقوط هواپیما در قله‌های دنا نمانده که سقوطی دیگر چندین نفر را به کام مرگ کشاند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای کشته شدن کودک ایرانی بر اثر سرما / ویژگی‌های یک مرد ایده آل برای خانم‌ها / روزگار سخت تروریست‌ها در آلبانی / ۶۷ راز مهم ماهواره ایرانی که نمی‌دانستید! / علت اصلی حادثه سانچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..