تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود/ ثبت‌نام حدود ۲۰۰ نفر از ۴۰ کشور

سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود/ ثبت‌نام حدود ۲۰۰ نفر از ۴۰ کشوربه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین نشست هماهنگی ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی رئیس و مسئولان و دست‌اندرکاران کمیته‌های مختلف این ستاد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی رئیس ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ابتدای این نشست در سخنانی گفت: اگر قرار باشد تمهیداتی برای رفع مشکلات داشته باشیم کمیته‌های ستاد باید با توجه به بررسی نتایج گزارش بازرسی، افکارسنجی و نظرسنجی‌ها از دوره گذشته مسابقات، پیشنهادات خود را به دبیرخانه ارائه بدهند.

در ادامه اعضای ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن و مسئولان کمیته‌های مختلف این ستاد از جمله کمیته نظارت، پشتیبانی، دعوت و تکریم، تبلیغات، حراست، مدعوین ویژه، تشریفات و بین‌الملل، فنی و داوری و کمیته هماهنگی امور بانوان ضمن ارائه گزارشی از آخرین مقدمات فراهم شده برای برگزاری مسابقات به بحث و تبادل پیرامون مسائل مختلف حوزه مسئولیت خود با دکتر خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه پرداختند.

تاکنون حدود ۲۰۰ نفر قاری، حافظ ، قرآن پژوه و خطیب قرآنی از تقریبا ۴۰ کشور جهان برای شرکت در مسابقات پنج گانه برادران، خواهران، طلاب، دانش آموزان و نابینایان ثبت نام کرده‌اند و این در حالی است که مهلت ثبت نام در این مسابقات تا دهم بهمن ماه ادامه دارد.

سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ۱۹ تا ۲۶ فروردین سال آتی در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود/ ثبت‌نام حدود ۲۰۰ نفر از ۴۰ کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..