تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صالحی با خانواده زنده‌یاد امیرحسین فردی دیدار کرد

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

صالحی با خانواده زنده‌یاد امیرحسین فردی دیدار کردبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با خانواده زنده‌یاد امیرحسین فردی نویسنده فقید انقلاب اسلامی و مدیر مسئول کیهان بچه‌ها دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سید عباس صالحی در این دیدار ابتدا بخشی از کتاب‌های زنده‌یاد فردی را از نزدیک مطالعه و در مورد این کتاب‌ها با خانواده آن مرحوم صحبت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد ضرورت گردآوری خاطرات زنده‌یاد فردی خاطرنشان کرد: وظیفه خانواده آن مرحوم است که شاخه‌های متعدد دوستان ایشان را جستجو کنند و در قالب روایت‌های تصویری منتشر کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: زنده‌یاد فردی در شاخه‌های فرهنگی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان و حوزه‌های مختلف سینمایی و ادبیات اقدامات شایانی را داشته که باید مورد بررسی قرار بگیرد و از تجربیات ایشان استفاده کرد.

صالحی در توصیه به خانواده مرحوم فردی گفت: می‌توان فهرستی از دوستان آن مرحوم را فراهم و در یک خوشه‌بندی آماری قرار داد و خاطرات وی را براساس زمان‌بندی زندگی وی تفکیک کرد.

وی افزود: برای مثال ورزش فوتبال مورد توجه وی بوده و همیشه درگیر این مساله بود و از تجربه وی در امر ورزش می‌توان استفاده کرد. ورزش هم در حوزه عمومی و هم ورزش قهرمانی تقسیم می‌شود که آن زنده یاد خیلی از افراد را در هر دو بخش پرورش داده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: بسیار خوب است که خانواده این زنده یاد شخصاً به دنبال جمع‌آوری خاطرات شفاهی ایشان باشد؛ زیرا خانواده تمام سلیقه‌ها را در نظر می‌گیرد.

صالحی در پایان گفت: این وظیفه بر گردن خانواده فردی است که اطلاعات زندگانی ایشان را جمع‌آوری کنند و این یک رسالت است که باید در قبال یک شخصیت مهم کشور نشان دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صالحی با خانواده زنده‌یاد امیرحسین فردی دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..