تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعار اصلی مراسم دهه فجر امسال چیست؟

نصرالله لطفی عصر سه شنبه در نشست استانداران که در وزارت کشور برگزار شد بر نقش مهم وزارت کشور در برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه نقش استانداران در اجرای بخشنامه 13 بندی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این زمینه در استان ها تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه های شاخص ایام مبارک دهه فجر برپایی نمایشگاه های فجر به منظور تبیین و ارائه دستاوردهای چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی است و باید با حفظ همه سلائق و هم افزایی امکانات موجود در استانها، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم.


لطفی گفت: مسئولیت کارگروه های اجتماعی، اقتصادی و شهری ستاد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ترتیب با معاونان اجتماعی، هماهنگی امور اقتصای و توسعه منطقه ای و عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور است.


رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، شعار اصلی مراسم دهه فجر امسال را 'افتخار به گذشته و امید به آینده' اعلام کرد و افزود: تبیین دستاوردهای پرشمار انقلاب اسلامی در تمام زمینه های سیاسی، اجتماعی اقتصادی و فرهنگی، ارائه کارنامه چهل ساله نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام دولت های چهار دهه گذشته و احصاء و پاسخ به شبهات پیرامون اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی بویژه برای نسل جوان و آینده ساز کشور از جمله رویکردهای اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم امسال خواهد بود.


وی با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: با حفظ شؤون و حرمت این مناسبت، جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار خواهیم کرد و نورافشانی و سر دادن بانگ تکبیر بجای 21 بهمن در شامگاه 22 بهمن ماه در 400 شهر کشور برگزار خواهد شد.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعار اصلی مراسم دهه فجر امسال چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..