تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهنام بانی آهنگ بهنام صفوی را در کنسرتش خواند +فیلم

خواندن بهنام بانی برای بهنام صفوی وسط اجرای کنسرتش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان در صفحه اینستاگرام خود، بخشی از اجرای کنسرتش را که برای بهنام صفوی خوانده بود، با کاربران به اشتراک گذاشت. بهنام بانی در کنسرتش آهنگ «عشق من باش» را از بهنام صفوی با همصدایی حضار داخل سالن اجرا کرد.

گفتنی است، این روزها بهنام صفوی خواننده جوان کشور برای پیگیری روند درمان خود در بیمارستان و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. این خواننده در سال ۹۴ به دلیل عارضه مغزی عمل جراحی انجام داد و خرداد سال گذشته هم به دست پروفسور سمیعی در آلمان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: تصویری دردناک از بهنام صفوی و فرزندش 

بهنام بانی در اینستاگرام خود نوشت:

آرزوی سلامتی میکنم برای بهنام صفوی عزیز امیدوارم هرچی زودتر سلامتی شو بدست بیاره و بتونه باز با صدای قشنگش بخونه.

خواندن بهنام بانی برای بهنام صفوی وسط اجرای کنسرتش+فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهنام بانی آهنگ بهنام صفوی را در کنسرتش خواند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..