تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش: در نهایت آرامش بازی خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در جام ملتهای آسیا، فردا (چهارشنبه) در دبی و ورزشگاه آل مکتوم به مصاف عراق خواهد رفت. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:«خدا را شکر آماده سازی خوبی داشتیم. 

او درباره حساسیت های بازی با عراق گفت: اگر یک بازی در جهان باشد هر دو تیم با آرامش کامل و ریلکس، از مسابقه لذت ببرند، بازی فرداست. دو تیم کار خود را کرده اند. صعود به مرحله بعدی قطعی شده است. ما مقابل یمن و ویتنام بازی کردیم و فردا با عراق بازی می کنیم. تلاش ما این است که فوتبال زیبایی انجام دهیم. دلیلی نمی بینم حساسیتی باشد. در نهایت آرامش فردا بازی را برگزار می کنیم.

ادامه دارد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش: در نهایت آرامش بازی خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..