تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام وزیر ارتباطات به وزیر دفاع در پی پرتاب ناموفق ماهواره پیام

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در پی عدم موفقیت پرتابگر ماهواره پیام، پیامی را به وزیر دفاع ارسال کرد.

وزیر ارتباطات در پیامی به وزیر دفاع در پی عدم موفقیت پرتابگر ماهوارهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی عدم موفقیت پرتابگر ماهواره «پیام امیرکبیر»، پیامی را به امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مصلح ارسال کرد.

بیشتر بخوانید:

ماهواره پیام در مدار قرار نگرفت

توضیحات آذری جهرمی درباره در مدار قرار نگرفتن ماهواره پیام امیرکبیر +فیلم

نخستین فیلم از لحظه پرتاب ماهواره پیام امیرکبیر به فضا

متن پیام محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات بدین شرح است:

«برادرم امیر حاتمی عزیز، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیمرغ ایرانی، با شکوه و عظمت امروز غرید، "پیام" فضایی ما، شاید در ظاهر به سرانجام نرسید، اما "سیمرغ" خود پیام اقتدار ملت ایران بود. به نوبه خودم از تلاشهای مجاهدانه حضرتعالی و همکارانتان تشکر می کنم. اطمینان دارم با تجربه امروز، فردا توانمندتریم.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام وزیر ارتباطات به وزیر دفاع در پی پرتاب ناموفق ماهواره پیام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..