تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجیه مضحک روح‌الله زم درباره شکست فراخوان آمدنیوز/خروج کاربران از آمدنیوز همچنان ادامه دارد! +فیلم

توجیه مضحک روح‌الله زم درباره شکست فراخوان آمدنیوز/خروج کاربران از آمدنیوز همچنان ادامه دارد!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روح‌الله زم، مدیر آمدنیوز در گفتگوی زنده اینترنتی این هفته  خود در فضای مجازی به شکست فراخوان ۱۷ دیماه اعتراف کرد. زم با انتقاد از رضا پهلوی گفت: فراخوان‌های رضا پهلوی هم هیچ ارزشی ندارند. او در ادامه این گفتگو برای سرپوش گذاشتن بر شکست فراخوان‎های  اعلام‌شده گفت از آنها بی‌اطلاع بوده، این در حالی است که از هفته‌های قبل آمدنیوز در مورد این فراخوان بار‌ها اطلاع‌رسانی کرده و مخاطبانش را در جریان قرار داده بود. حتی دروغ‌های آمدنیوز در مورد پوشش خبری ۱۷ دی سبب شد تا برخی از مخاطبان  از این کانال خارج شوند.

بیشتر بخوانید: حرکت سریع آمدنیوز در سراشیبی سقوط 

آنچه مهم است این است که خروج کاربران کانال مجازی آمدنیوز همچنان ادامه دارد. مخاطبان آمدنیوز با هوشیاری نسبت به مواضع و اهداف کانالی که بارها ارتباطش با سرویس‌های جاسوسی اسرائیلی و عربستان افشا شده، تصمیم به خروج از این کانال گرفتند چرا که معتقدند این شبکه با دروغ پردازی، انتشار جعلیات، داستان سرایی‌های بی‌پایه و اساس، تناقض گویی، تجزیه طلبی و سوءاستفاده از مطالبات مردم سعی دارد کاربران خود را فریب دهد.

تحلیل سایت‌های معتبر تا تاریخ ۲۴ دی‌ماه نشان می‌دهد که اعضای آمدنیوز به شدت در حال کاهش است و این روند طبق روال ماه گذشته که حدود ۴۰۰ هزار نفر از آن خارج شدند نیز ادامه دارد.

توجیه مضحک روح‌الله زم درباره شکست فراخوان آمدنیوز/خروج کاربران از آمدنیوز همچنان ادامه دارد!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجیه مضحک روح‌الله زم درباره شکست فراخوان آمدنیوز/خروج کاربران از آمدنیوز همچنان ادامه دارد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..