تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کادیلاک XT6 جدید با سه‌ ردیف صندلی عرضه می‌شود +تصاویر

کادیلاک XT6 جدید با سه‌ردیف صندلی عرضه می‌شود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کادیلاک یک لوکس‌ساز قدیمی آمریکایی است که محصولاتش از جمله پر‌طرفدا‌رترین و پر‌فروش‌ترین خودرو‌های آمریکایی خارج از خاک این کشور محسوب می‎‌شوند. در سال‌هایی که محبوبیت رقبای آلمانی، ژاپنی و حتی کره‌ای موجب بی‌اعتنایی مشتریان به برند‌های آمریکایی شده، کادیلاک تنها برندی است که همچنان فاصله اندک خود را با رقبای لوکسی همچون مرسدس و بی‌ام‌و حفظ کرده است. اما امسال در نمایشگاه اتومبیل آمریکای شمالی، نسل جدید کادیلاک XT6 به عنوان یک کلاس میان مدل کوچک‌تر XT5 و مدل بزرگ‌تر اسکالید معرفی خواهد شد.

این خودرو که طراحی متفاوتی از محصولات گذشته کادیلاک دارد، شامل حذف جلوپنجره چند‌شاخه قبلی و تجهیز به چراغ‌های باریک در جلو شده و به همین دلیل تا در صورت پوشاندن لوگوی کادیلاک در جلوپنجره، برای تشخیص برند خودرو کمی بیشتر فکر کنید. همچنین چراغ‌های LED در این خودرو از چراغ‌های اصلی جدا شده و به صورت عمودی در پایین سپر قرار گرفته است. خطوط نرم شانه خودرو به همراه چراغ‌های Tشکل در عقب و تجهیز به رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی نمایی لوکس و کاملاً جدید از یک کادیلاک شاسی‌بلند به نمایش گذاشته که در نگاه اول کمی شبیه به هیوندای پالیسید نیز دیده می‌شود.

در صورت تمایل مشتری به ویژگی‌های اسپرت، جایگزینی کروم‌کاری‌های جلو‌پنجره و کناره‌های خودرو با رنگ مشکی، سپر‌های اسپرت‌تر، سیستم اگزوز دوگانه و رینگ‌های ۲۱ اینچی نیز قابل سفارش خواهد بود. برای نمای داخلی نیز در کنار امکان سفارش‌گذاری تریم چوبی، امکان انتخاب پنل‌های فیبر کربنی به ‌‎جای آن وجود دارد. همچنین صفحه‌ نمایش لمسی ۸ اینچی نیز برای پر‌ کردن میانه داشبورد در‌ نظر گرفته شده است.

در قسمت پشتی خودرو، اضافه شدن ردیف سوم صندلی تا شو فضای پای ۷۵ سانتی‌متری را برای سرنشینان این قسمت ارائه می‎کند که اندکی از آئودی Q۷ بیشتر بوده و حدود ۳.۳ سانتیمتر کمتر از اینفینتی QX۶۰ است. در صورت گشوده بودن صندلی‌های ردیف سوم، فضای بسیار مناسب ۳۵۶ لیتر برای صندوق‌بار وجود دارد که در صورت تا شدن صندلی‌های ردیف سوم و دوم این فضا به ۲۲۲۸ لیتر افزایش می‌یابد.

همچون دیگر محصولات کادیلاک، XT6 با طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی عرضه می‌شود که عبارتند از صندلی‌های مبل‌شو دوخته شده با چرم مرغوب به همراه گرم‌کن و سرد‌کن برای سرنشینان جلو و گرم‌کن برای صندلی‌های ردیف دوم، سیستم تصفیه هوا به صورت سفارشی، سیستم صوتی BOSE به همراه ۱۴ بلند‌گوی با کیفیت و شماری دیگر از امکانات که هنوز به صورت کامل اعلام نشده است.

انتظار می‎رود یک پیشرانه ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر V شکل با توان ۳۱۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۷۳ روی این خودرو نصب شود که توسط گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک توان تولیدی را به چهار‌چرخ برساند. در بخش ایمنی نیز این خودرو به صورت استاندارد شامل چراغ‌‎های نور روز، ترمز اضطراری خودکار، سیستم پارک کمکی، سیستم خروج از خط و هشدار نقطه کور می‌باشد.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Cadillac XT6 را مشاهده می‌کنید.

کادیلاک XT6 جدید با سه‌ردیف صندلی عرضه می‌شود +تصاویر

کادیلاک XT6 جدید با سه‌ردیف صندلی عرضه می‌شود +تصاویر

کادیلاک XT6 جدید با سه‌ردیف صندلی عرضه می‌شود +تصاویر

کادیلاک XT6 جدید با سه‌ردیف صندلی عرضه می‌شود +تصاویر

کادیلاک XT6 جدید با سه‌ردیف صندلی عرضه می‌شود +تصاویر

کادیلاک XT6 جدید با سه‌ردیف صندلی عرضه می‌شود +تصاویر

کادیلاک XT6 جدید با سه‌ردیف صندلی عرضه می‌شود +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کادیلاک XT6 جدید با سه‌ ردیف صندلی عرضه می‌شود +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..