تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسوسه زیبایی بلای جان دختر جوان شد! +تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر جوان چینی که برای داشتن صورتی زیباتر بینی خود را به دست جراحان پلاستیک سپرده بود، نمی‌دانست چه سرنوشت غم‌انگیزی در انتظار او و خانواده‌اش است. «ژیا لیشا» ۱۹ ساله حین عمل جراحی پلاستیک بینی جانش را از دست داد. او حین عمل جراحی در اثر واکنش به داروی بیهوشی دچار تب شدید، افزایش ناگهانی ضربان قلب و اسپاسم ماهیچه شده بود. این دختر دانشجو بلافاصله به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد اما پزشکان موفق به نجات جان او نشدند. این حادثه روز پنجشنبه در بیمارستان «لی می‌کانگ» در شهر گوایانگ واقع در استان گواژوئو چین رخ داد.

وسوسه زیبایی بلای جان دختر جوان شد! + فیلم//صبح دوشنبه

این در حالی است که بنا بر گزارش رسانه‌های داخلی چین بیمارستان لی می‌کانگ که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده، جزو بهترین و مشهورترین بیمارستان‌های چین برای انجام عمل جراحی به شمار می‌رود. این دختر برای عمل جراحی بینی خود ۲۶۹۰۰ یوان (۳۱۰۶ دلار) پرداخت کرده بود و پزشکی با نام مستعار ژانگ در حال جراحی بینی قربانی بود که این حادثه رخ داد.

وسوسه زیبایی بلای جان دختر جوان شد! + فیلم//صبح دوشنبه

درخواست کالبدشکافی بر روی جسد دختر جوان انجام شده و تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد. «وانگ تیانکین»، مادر قربانی به CCTV گفت که دخترش با انجام کار نیمه‌وقت هزینه عمل جراحی بینی خود را تامین کرده بود. بنا بر گفته این زن، دخترش در رشته پرستاری در دانشگاه مشغول به تحصیل بود. بنا بر این گزارش تب شدید ژیا در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر شروع شد و شدت تب او به ‎۴۰°C رسید.

گفته می‌شود مسئولان بیمارستان رضایت خانواده این دختر را با پرداخت غرامت جلب کرده‌اند. قرار است طبق توافق انجام شده مبلغ ۳.۵ میلیون یوان (۴۰۵۰۰۰ دلار) از سوی این بیمارستان به خانواده متوفی پرداخت شود.

گفتنی است؛ تب بیش از ‎۴۰°C تهدید بزرگی برای جان انسان محسوب می‌شود، چراکه عملکرد آنزیم‌ها و سایر پروتئین‌های بدن را دچار اختلال می‌کند.

وسوسه زیبایی بلای جان دختر جوان شد! + فیلم//صبح دوشنبه

انتهای پیام/

دختر جوان چینی آرزوی داشتن بینی زیبا را با خود به گور برد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسوسه زیبایی بلای جان دختر جوان شد! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..