تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس مناطق فقیرنشین انگلیس بسته شد تا بی‌بی‌سی فارسی سرپا باشد

مدارس مناطق فقیرنشین انگلیس بسته شد تا بی‌بی‌سی فارسی سرپا باشدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیلگر سابق بی‌بی‌سی فارسی همزمان با ۱۰ سالگی این تلویزیون، ویدئویی از مصاحبه با شبکه صدای آمریکا را در حساب کاربری توئیتر خود به اشتراک گذاشت. این فیلم مربوط به مصاحبه علیزاده با شبکه تلویزیونی صدای آمریکا در مرداد ۹۴ است. علیزاده در این فیلم از تلاش دولت بریتانیا برای تاسیس شبکه بی‌بی‌سی فارسی در شرایطی می‌گوید که دولت این کشور ریاضت اقتصادی را تجربه می‌کرد.

علیزاده در توئیت خود نوشت:

دولت بریتانیا سال ۲۰۰۸ تصمیم به تاسیس BBC فارسی گرفت. با بودجه مستقیم FCO یا وزارت خارجه. در میانه ریاضت اقتصادی بخاطر بحران بانکی. امیدوارم روزی مشخص شود چند اورژانس بیمارستان و چند مدرسه در مناطق فقیرنشین بریتانیا بسته شد تا بی‌بی‌سی فارسی راه بیفتد.
فیلم: اول مرداد۹۴. VOA

مدارس مناطق فقیرنشین انگلیس بسته شد تا بی‌بی‌سی فارسی سرپا باشد

در ادامه می‌توانید فیلم ضمیمه شده این توئیت که توضیحات علیزاده است را ببینید:

لازم به یادآوری است، علیزاده پیش از این هم بارها برای شفاف‌سازی منابع مالی شبکه‌های ضدانقلاب تلاش کرده و کمپین‌ مجازی به راه انداخته بود.

بیشتر بخوانید: حمایت مردمی از پویش علیزاده درباره شفافیت مالی شبکه من و تو +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس مناطق فقیرنشین انگلیس بسته شد تا بی‌بی‌سی فارسی سرپا باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..