تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو نکته جالب درباره بودیمیر ، مهاجم گران و جدید پرسپولیس!

بازیکن سابق دینامو به دلیل قوانین فوتبال ایران در قطر خودش را به برانکو ثابت نخواهد کرد.

مهاجم جدید پرسپولیسی ها که هنوز در اینستاگرام کمتر از دو هزار دنبال‌کننده دارد، احتمالا بزودی هوادارانش میلیونی می شوند. بودیمیر این طور که حسین قدوسی نوشته هنوز برای هواداران پرسپولیس جذاب نشده است. البته این اتفاق عجیبی نیست. از تادئو تا وینفرد شفر در ایران با هیجان سلبریتی دنیای مجازی شدن خو گرفته اند. حتی خود برانکو این اتفاق برایش افتاده است.

قدوسی سردبیر سایت مدال البته نکتهجالب دیگری هم از بودیمیر نوشته است. اینکه او هنوز تست های پزشکی پرسپولیس را پشت سر نگذاشته است. دلیل اصلی مسئله آن است که طبق مصوبه و نامه سازمان لیگ تمامی تست‌های پزشکی تیم‌ های ایرانی باید تحت نظر مرکز ایفمارک انجام شود و بنابراین هر باشگاهی  اگر بخواهد بازیکنی را جذب کند، فقط باید در مجموعه ایفمارک تست پزشکی بگیرد تا مورد تایید سازمان لیگ باشد.

پرسپولیسی ها نباید نگران باشند چرا که پیش‌نویس قراردادی که پیش از این توسط بودیمیر و با رضایت هر دو طرف به امضا رسیده کاملا معتبر است و از نظر محاکم قانونی فیفا قرارداد محسوب می‌شود. بنابراین بودیمیر برای تست های پزشکی باید به ایران بازگردد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو نکته جالب درباره بودیمیر ، مهاجم گران و جدید پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..