تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار: از کی‌روش چیزهایی یاد گرفتم که هیچ جای دنیا ندیدم

مهاجم تیم ملی کشورمان می‌گوید آقای گلی برایش مهم نیست و همه در تیم ملی تلاش می‌کنند تا ایران موفق باشد.

سردار این روزها عطش گل‌زنی دارد. این را در بازی‌اش می‌بینم؛ وقتی در زمین مسابقه پا به توپ میشود، می‌خواهد یک کاری کند. در بازی با ویتنام سردار فوق‌العاده بود. حرکاتش پخته‌تر به نظر می‌رسید. علاوه بر دو گلی که زد، در طول بازی خوب پا به توپ می‌شد و پاس‌هایی می‌داد که بسیار اثرگذار بود. گل دوم سردار مقابل ویتنام را یک بار مرور کنید؛ او این‌قدر سماجت کرد که توانست با گلر تک‌به‌تک شود و سرانجام توپ را به تور دروازه حریف بچسباند. به بهانه سه گله شدن او در جام ملت‌ها و همین‌طور درخششی که داشت، گفت‌وگویی با او داشتیم.

سردار حالا در جام ملت‌ها سه گله هستی و با توجه به آمادگی بالایت یک‌جورهایی همه به این فکر می‌کنند که تو آقای گل شوی. رسانه‌های خارجی هم مدام روی این مسئله مانور می‌دهند.
انصافاً آقای گلی برای من مهم نیست. همیشه گفته‌ام الان هم می‌گویم برای من موفقیت تیم ملی مهمتر از موفقیت‌های شخصی است. باز هم روی این مسئله تأکید می‌کنم. ان‌شاءالله تیم ملی موفق باشد. هرکس در این‌باره از من سؤال بپرسد می‌گویم به نظر شما آقای گل مهم است یا موفقیت تیم؟ قطعاً خود شما هم نظرتان مثل نظر من است و می‌گویید موفقیت تیم ملی. همه ما تلاش می‌کنیم تا ایران موفق باشد.

چیزی که درباره تو هست و زیاد به آن پرداخته نمی‌شود پاس‌هایی است که می‌دهی. ظاهراً به گل‌سازی هم علاقه زیادی داری.
من در روبین‌کازان بیشتری پاس گل را دادم. به خاطر چنین اتفاقی که برای من رخ داده، خدا را شکر می‌کنم. راستش من دوست دارم موقعیت‌سازی کنم و پاس گل بدهم. هر وقت بتوانم در عمق یک پاسی برای هم‌تیمی‌هایم می‌دهم. به نظرم یک مهاجم در کنار گل‌زنی باید در این زمینه هم به تیمش کمک کند و به قول معروف دوست دارم برای تیم ملی گل‌سازی هم کنم.

سردار بعد از اتفاقی که ۴ سال قبل در جام ملت‌ها افتاد و خودت هم در آن بازی گل زدی خیلی‌ها فکر می‌کنند ما باید به دنبال انتقام باشیم. کلاً تیم ملی وارد این فضاها می‌شود؟
ما در بازی با عراق اصلاً به فکر انتقام و این‌طور چیزها نیستیم. ترجیح می‌دهیم به چنین مسائلی فکر نکنیم. ما آمده‌ایم تا فوتبال بازی کنیم. می‌خواهیم پیشرفت خودمان را به آسیا نشان دهیم. ان‌شاءالله که این دوره از جام ملت‌ها برای ما جام ملت‌های خوبی شود و به خوشی همه چیز به اتمام برسد. ما یک تیم حرفه‌ای هستیم که نمی‌خواهیم احساسی باشیم و می‌خواهیم در زمین کار منطقی انجام دهیم.

داور در بازی ویتنام خیلی بد سوت زد. این نوع قضاوت شما را برای آینده نگران نمی‌کند؟
چرا قطعاً همین‌طور است. داور بازی با ویتنام خیلی اذیت کرد، چون هرچه می‌شد خطا می‌گرفت. کارت زردها را دیدید؟ صحنه‌ای که من از زمین تعویض شدم و می‌خواستم بیرون بیایم، جلوی چشم من روی ترابی خطای خیلی بدی شد. بازیکن ویتنام با کف پا رفت روی مچ مهدی ولی داور اصلاً به او چیزی نگفت.

بعد در همان صحنه این‌طور برداشت شد که سردار از تعویضش ناراحت است.
آن لحظه تمرکز من به هم خورد. بعد از خطای بدی که بازیکن ویتنام روی مهدی کرد داور حتی به او تذکر هم نداد. این شد که واقعاً تمرکزم را دست دادم و اعتراض کردم. همه فکر کردند من دارم به تعویضم اعتراض می‌کنم ولی به خاطر داور بازی بود، چون همه را شاکی کرده بود.

کارلوس کی‌روش هم بعد از بازی از تو خیلی تعریف کرد و گفت سردار بهترین گل‌زن ماست و بازی به بازی بهتر می‌شود.
دست آقای کی‌روش درد نکند. بالاخره چیزهایی از کارلوس کی‌روش یاد گرفتم که واقعاً هیچ جای دنیا آن را ندیدم. بعد از جام جهانی او به من کمک زیادی کرد و واقعاً مدیونش هستم. ان‌شاءالله بتوانم برای او و تیم ملی بهترین گل‌ها را بزنم.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/617327

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار: از کی‌روش چیزهایی یاد گرفتم که هیچ جای دنیا ندیدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..