تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای کشور 10 درجه‌ سرد‌تر می‌ž

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ فردا برابر با چهارشنبه 26 دی ماه "سامانه بارشی" جدیدی وارد کشور می‌شود که پیامد آن بارش باران و برف در بعضی ساعات وزش باد شدید در استانهای واقع در نوار غربی کشورمان است.

ورود این سامانه باعث کاهش قابل ملاحظه دما بین 8 تا 10 درجه می‌شود و در غالب مناطق بارش به‌صورت برف و با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

بر همین اساس فردا شاهد بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه، لرستان، جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و ایلام خواهیم بود.

در روز پنجشنبه نیز بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شمال یزد، گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای کشور 10 درجه‌ سرد‌تر می‌ž»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..