تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل تاخیر در تکمیل مجتمع های نیمه کاره پرند

کامل نبودن سهم آورده متقاضیان مسکن مهر پرند سبب شده 25 هزار واحد مسکونی نیمه کاره و معطل بماند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مدیر عامل شرکت عمران پرند گفت : تاخیر در پرداخت و تکمیل سهم آورده برخی متقاضیان سبب تاخیر در تکمیل واحدهای مسکونی و واگذاری به متقاضیان خوش حساب می شود .
محسن وطنخواه افزود : برای تکمیل و واگذاری  25هزار واحد مسکونی نیمه کاره در پرند نیاز به تکمیل آورده متقاضیان به میزان 225  میلیارد تومان داریم .
معاون وزیر راه و شهرسازی هم با تاکید بر لزوم تکمیل آورده متقاضیان گفت : برای  جلوگیری از سود جویی افرادی که چند واحد مسکونی مهر را پیش خرید کرده اند لازم است اینگونه افراد را شناسایی کنیم.
طاهرخانی با بیان اینکه افرادی که در شهرهای جدید پرند و پردیس به طور انبوه وغیر قانونی چند واحد مسکن مهر را خریده اند افزود : این افراد شناسایی شده اند و چنانچه با تکمیل سهم آورده خود با شرکت عمران همکاری نکنند بزودی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .
براساس این گزارش متقاضیان مسکن مهر که تاکنون آورده خود را تکمیل نکرده اند تا پایان بهمن فرصت دارند با تکمیل سهم آورده از حذف یا جابجایی واحد مسکونی خود جلوگیری کنند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل تاخیر در تکمیل مجتمع های نیمه کاره پرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..