تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ هزار دانش‌آموز کردستانی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدرضا مؤمنی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس، از اعزام هشت هزار و ۷۰۳ نفر به یادمان‌های عملیاتی غرب کشور از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و گفت: از سهمیه ۳ هزار نفری یادمان‌های جنوب کشور نیز تاکنون ۹۹۲ نفر اعزام شده‌اند و تا دهه مبارک فجر و پایان سال‌جاری دو هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر دیگر به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی افزود: سهمیه امسال دانش‌آموزان و گروه‌های مردمی استان کردستان به سرزمین‌های دفاع مقدس ۱۲ هزار نفر است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان تصریح کرد: همچنین تا پایان سال‌جاری، ۲۵ هزار از دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی و راهنمایی استان از یادمان‌های شهرستان سنندج، بانه و مریوان بازدید خواهند کرد تا با ارزش‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و حماسه‌هایی که رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس آفردند، بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: «آشنایی دانش‌آموزان با دستاورد‌های چهل ساله نظام مقدس اسلامی، دشمن‌شناسی و برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و طرح «ایران یار» با هدف حمایت از کالای ایرانی و بازدید دانش‌آموزان از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی» از دیگر برنامه‌های پیش‌رو است.

مؤمنی یکی دیگر از طرح‌های در دست اقدام را طرح تربیتی شهید بهنام محمدی همزمان با سراسر کشور اعلام و اضافه کرد: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد کشور است و برای نخستین بار با هماهنگی سرگروه‌های کشوری در ۲۶ مدرسه شهرستان‌های بیجار، قروه و مناطق سریش‌آباد و کرانی اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان برگزاری راهیان نور دریایی برای فرهنگیان بسیجی را از دیگر برنامه‌های این حوزه بر شمرد و خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی به‌عمل آمده این برنامه اسفندماه سال‌جاری با اعزام فرهنگیان بسیجی استان بر اساس سهمیه ابلاغی انجام می‌شود.

وی در پایان از برگزاری همایش دو سالانه کمیته‌های اجرایی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان خبر داد و گفت: در همین راستا تیم‌های ارزیابی استان متشکل از دست‌اندرکاران سپاه و آموزش و پرورش از فعالیت کمیته‌های شهرستانی بازدید و کلیه اقدامات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م

۸۷۰۳ دانش‌آموز کردستانی به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ هزار دانش‌آموز کردستانی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..