تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اجلاسیه ۴۱۵ شهید شهرستان کامیاران

برگزاری اجلاسیه ۴۱۵ شهید شهرستان کامیارانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ حسین ملکی فرمانده سپاه شهرستان کامیاران گفت: اجلاسیه ۴۱۵ شهید شهرستان کامیاران در دهم بهمن‌ماه سال‌جاری با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مهمانانی از سایر نقاط کشور در این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون برنامه‌های مختلفی همچون «برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا وایثارگران، تهیه فیلم، کتاب، زندگینامه و آثار شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی، ارائه خدمات به اقشار مختلف با نام و یاد شهداء» در کامیاران برگزار شده و تا زمان برگزاری کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان، برنامه‌های مختلف دیگری تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران تصریح کرد: کنگره ملی شهدای کردستان قرار است اوایل سال ۹۸ در سنندج برگزار شود و تا آن زمان تلاش خواهد شد برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی در این شهرستان اجرایی شود.

انتهای پیام/م

اجلاسیه ۴۱۵ شهید شهرستان کامیاران برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اجلاسیه ۴۱۵ شهید شهرستان کامیاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..