تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروشندگان مواد مخدر در دیواندره دستگیرشدند

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ حمید رضایی فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره گفت: این میزان مواد مخدر در راستای اجرای عملیات مبارزه با سوداگران مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در کار اطلاعاتی موفق به شناسایی سه مکان در شهر دیواندره شدند که قاچاقچیان اقدام به فروش مواد می‌کردند.

سرهنگ رضایی بیان کرد: ماموران در یک عملیات منسجم هر سه مکان را با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند و در مجموع یک کیلو و پانصد گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این عملیات چهار نفر از فروشندگان مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

کشف ۱.۵ کیلوگرم مواد مخدر در دیواندره



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروشندگان مواد مخدر در دیواندره دستگیرشدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..