تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیر سرلشکر موسوی در پیامی از مردم قم قدردانی کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد؛

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در پیامی از مردم شریف استان قم که در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم والده مکرمه ایشان در شهر شهیدپرور قم حضور یافتند، تشکر و قدردانی کرد.، متن پیام  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان قم.

آنجا که پای احساسات خالصانه و بی ریا پیش می‌آید، زبان نه فقط قاصر، بلکه ناتوان از قدردانی و تشکر است. اینجانب و خانواده و وابستگان، این روز‌ها عزادار از دست دادن مادری مومن، صبور و عاشورایی هستیم که جز خدا، این ضایعه را جبران نخواهد کرد، اما مردم خونگرم، صمیمی و بی ریای قم در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم، با حضور و ابراز محبت خود، قلب‌های بستگان، خانواده و این سرباز ملت را آرامش بخشیدند و ما را نسبت به خود مدیون‌تر کردند.

از بیوت مراجع تقلید، آیات عظام، استادان حوزه علمیه، حجج اسلام، دانشگاهیان، شخصیت‌های علمی و اجتماعی، نیرو‌های مسلح، خانواده محترم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان دفاع مقدس، بسیجیان، اصناف و بازاریان، انجمن ها، کسبه و کارگران، ورزشکاران و همه آن‌هایی که با حضور و ابراز همدردی خود، موجب تسکین بازماندگان شدند، نهایت قدردانی و تشکر را دارم.

از درگاه خداوند بزرگ برای اسلام عزیز، انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و ملت سربلند ایران، آرزوی عزت روزافزون دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

گفتنی است: مادر امیر سرلشکر موسوی سه شنبه هفته گذشته ۱۸ دی در قم دار فانی وداع گفت و در گلزار علی ابن جعفر این شهر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/الف

قدردانی امیر سرلشکر موسوی از مردم استان قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیر سرلشکر موسوی در پیامی از مردم قم قدردانی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..