تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ مازندرانی در بین شهدای حادثه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش

ساعت: 07:57 منتشر شده در مورخ: 1397/10/25 شناسه خبر: 1449011

در حادثه امروز هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش دو جوان مازندرانی جان خود را از دست داده و به فیض شهادت نائل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، صبح امروز یک فروند هواپیمای باربری بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش که دارای محموله گوشت برای اجرای طرح مردم‌یاری و دراستای کمک به اقتصاد کشور از مبدا بیشکک  پایتخت کشور قرقیزستان عازم کشورمان بود، دچار حادثه شد و اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح استان البرز کرد که در هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش سوزی شد.

در این حادثه 13 نفر از کارکنان این نیرو به فیض شهادت نایل آمدند و مهندس پرواز این پرواز مجروح شده و به یکی از بیمارستان های استان البرز منتقل و بستری شده است.

در این حادثه ناگوار نیز دو جوان مازندرانی جان خود را از دست داده و به فیض شهادت نائل شدند.

سرهنگ دوم عزیزالله علیزاده از جوانان توانمند اهل شهرستان آمل در حادثه سقوط هواپیمای باربری 707 نیروی هوایی ارتش بود که اهل روستای غیاث‌کلا بخش دابودشت و از مهندسان توانمند بود.

دیگر مازندرانی جان باخته این حادثه سرهنگ معلم خلبان محمد(رضا) عبدلی اهل شهرستان چالوس است باعث عزادار شدن مردم مازندران همانند دیگر هموطنان‌مان شده است.

خبر وداع و تشییع پیکر این دو شهید مازندران حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در زادگاه‌شان طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ مازندرانی در بین شهدای حادثه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..