تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۳‌میلیون لیتر سوخت کشاورزی در گلوگاه

ساعت: 07:47 منتشر شده در مورخ: 1397/10/25 شناسه خبر: 1449010

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه از توزیع 3 میلیون لیتر سوخت سهمیه‌ای یارانه‌دار با نرخ دولتی بین کشاورزان و بهره‌برداران در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، غلامرضا قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص ارائه تسهیلات اشتغال در حوزه کشاورزی اظهار کرد: به منظور افزایش تولیدات کشاورزی از ابتدای سال تا کنون 8 طرح پرورش گاوداری شیری، 18 طرح پرورش گوسفندداشتی، 5 طرح زنبورداری، یک طرح پرورش زالو و یک طرح پرورش قارچ خوراکی و در مجموع 33 طرح، به مبلغ 20 میلیارد ریال تسهیلات با پیش‌بینی اشتغال 37 نفر در شهرستان گلوگاه تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به توزیع سوخت بین تولیدکنندگان و بهره‌برداران در بخش کشاورزی، افزود: در 9 ماهه سال جاری حدود سه میلیون لیتر سوخت سهمیه‌ای یارانه‌دار با نرخ دولتی بین کشاورزان و بهره‌برداران شهرستان توزیع و از این مقدار سوخت، بیش از دو میلیون و 865 هزار لیتر نفت‌گاز و بیش از 128 هزار لیتر نفت سفید بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه گفت: این مقدار سوخت برای انجام عملیات زراعی کاشت و داشت محصولات زراعی و باغی، دامداری‌ها، مرغداری‌ها، صنایع تبدیلی و سایر بخش‌های کشاورزی بین بهره‌برداران مورد استفاده قرار گرفته است.

قنبری با بیان اینکه یکی از رویکرد های دولت برای کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال در روستاها، ارائه تسهیلات اشتغال به متقاضیان جویای کار است، گفت: به منظور ایجاد و توسعه فرصت های شغلی پایدار و افزایش تولیدات کشاورزی در مناطق روستایی و عشایری، از ابتدای امسال تاکنون 33 طرح تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در بخش کشاورزی  این شهرستان در سه بانک کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرین امید جذب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه ادامه داد: طی مدت مذکور برای 8 طرح پرورش گاوداری شیری ، 18 طرح پرورش گوسفند داشتی ، 5 طرح زنبور دارای ، یک طرح پرورش زالو و یک طرح پرورش قارچ خوراکی و در مجموع 33 طرح ، به مبلغ 20 میلیارد ریال تسهیلات با پیش بینی اشتغال 37 نفر در این شهرستان پرداخت شد.

قنبری تصریح کرد: گسترش اشتغال زایی با محوریت توسعه بخش کشاورزی، علاوه بر ایجاد اشتغال، امنیت غذایی را با خود به همراه خواهد داشت.

این مسئول گفت : 10 هکتار از اراضی دولتی روستای تیرتاش شهرستان گلوگاه طی جلسه کمیسیون ماده 2 مدیریت امور اراضی استان که برگزار شد، جهت کشت گیاهان دارویی به شرکت تعاونی زنان روستایی تیرتاش گلوگاه واگذار گردید.

وی افزود : شرکت تعاونی زنان روستایی تیرتاش یکی از تشکل‌های مردم‌نهاد موفق در بخش فعالیت‌های ترویجی است که با حضور 400 عضو در زمینه تولید عرقیات گیاهی و با هدف توانمند سازی زنان روستایی در حال فعالیت می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه گفت : کارگاه تولید عرقیات گیاهی به مساحت 270 مترمربع با مشارکت سفارت ژاپن ، جهاد کشاورزی و همیاری اعضاء شرکت تعاونی در در سال 94 کلنگ زنی و در سال 96 ، با حضور سفیر ژاپن و مقامات استانی و شهرستانی افتتاح و تحویل شرکت تعاونی گردید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۳‌میلیون لیتر سوخت کشاورزی در گلوگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..