تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادشهر با موقعیت ویژه گردشگری حتی یک مینی‌بوس برای بومگردی ندارد

ساعت: 10:05 منتشر شده در مورخ: 1397/10/25 شناسه خبر: 1449014

امام جمعه آزادشهر در مراسم متمرکز افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان که در آزادشهر برگزار شد گفت: آزادشهر به لحاظ وضعیت جغرافیایی و واقع شدن در مسیر راه‌های ترانزیتی و ارتباطی سه استان، شرایط خوبی برای گردشگری دارد، اما زیر ساختهای لازم برای توسعه این صنعت را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در مراسم متمرکز افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان که در هتل آکام آزادشهر برگزار شد ضمن خوش امد به مهمانان، اظهار کرد: آزادشهر به لحاظ وضعیت جغرافیایی و واقع شدن در مسیر راه‌های ترانزیتی و ارتباطی سه استان، شرایط خوبی برای گردشگری دارد، اما زیر ساختهای لازم برای توسعه این صنعت را ندارد.

وی افزود: بوی بد فاضلاب این شهر، یک مشکل بزرگ بر سر راه صنعت گردشگری این شهر می باشد که باید فکری برای رفع آن شود.

حجت الاسلام شهابی در ادامه بیان کرد: نبود زیر ساختهای لازم از قبیل راه‌های دسترسی یکی دیگر از مشکلات توسعه صنعت گردشگری این شهر می باشد.

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: این شهر با موقعیت ویژه گردشگری حتی یک اتوبوس یا مینی‌بوس برای بومگردی ندارد.

وی تصریح کرد: بارگاه امام زادگان آق امام در بالای کوه، که فرزند مستقیم امام صادق و نوه امام سجاد هستند و دارای شهرت می باشند مکان مناسبی برای گردشگری است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

حجت الاسلام شهابی اعلام کرد: سد نرماب مینودشت توسط رودخانه آزادشهر پر می شود و باید سهمی از آن برای تامین آب شرب شهرستان آزادشهر در نظر گرفته شود تا صنعت گردشگری این شهرستان دچار چالش نشود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که حضور رئیس جمهور و هیئت همراه وی باعث توسعه استان گلستان شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادشهر با موقعیت ویژه گردشگری حتی یک مینی‌بوس برای بومگردی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..