تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل ملیکای پنج ساله اعدام شد

قاتل ملیکای پنج ساله اعدام شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، براساس رای دیوان عالی کشور، این فرد شرور به اتهام قتل ملیکا بامداد امروز در ملاء عام و در یکی از میدان های اصلی شهر فلاورجان اعدام شد.

بیشتر بخوانید: قاتل ملیکای ۵ ساله به قصاص محکوم شد

رأی اعدام صادره در پرونده قتل ملیکای ۵ ساله اهل و ساکن فلاورجان که در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان رسیدگی شده بود، به تازگی مورد تأیید قضات دیوانعالی کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: محاکمه قاتل ملیکا دختر ۵ ساله فلاورجانی 

یادآور می شود: ملیکا پنج ساله مهر امسال قربانی یک معامله شوم موادمخدر شده بود که با اقدامات سریع قضایی قاتل وی دستگیر و پس از انجام تحقیقات در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان محاکمه شد.

انتهای پیام/س

اعدام قاتل ملیکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل ملیکای پنج ساله اعدام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..