تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال ۷۰ درصد دانش‌آموختگان

اشتغال ۷۰ درصد دانش‌آموختگانبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در آئین تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران که امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد اظهار کرد: امسال توانستیم برای اولین بار جشن‌های دانش آموختگی را در سراسر کشور برگزار کنیم، لباس شما دانش آموختگان اولین لباسی است که در دانشگاه طراحی شد و از بین طرح‌های ارائه شده این طرح لباس انتخاب شد.

لزوم حفظ ارتباط با دانشگاه

وی افزود: انتظار ما از دانش آموختگان حفظ ارتباط با دانشگاه است قرار است به زودی سامانه‌ای ارائه دهیم تا این ارتباط حفظ شده و نوآوری‌ها به دانش آموختگان ارائه شود همچنین آن‌ها از احوال خود به دانشگاه خبر دهند.

امید بیان کرد: اشتغال پذیری دانش آموختگان ما از سایر دور‌ه‌ها خیلی بیشتر است و بر اساس آمار برای ایجاد شغل ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون نیاز است؛ در دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۰ درصد این مبلغ است. در حال حاضر دانشجویان علاوه بر پرداخت هزینه‌های تحصیل خود هزینه‌های اداری دانشگاه را هم پرداخت می‌کنند و دانشگاه مورد حمایت دولت نیست و شهریه پرداز است.

ایجاد ۱۰۰ مرکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال گذشته

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: برای تشویق دانشجویان به آموزش مهارتی باید تسهیلاتی فراهم شود که نیاز به همت نمایندگان مجلس و همکاری آن‌ها دارد؛ ما در سال گذشته بیش از ۱۰۰ مرکز نوآوری را ایجاد کردیم تا از ایده‌های دانشجویان تولید ثروت کنیم. برخی از طرح‌های ما در نمایشگاه بین المللی برگزیده و غرفه ما در بین ۲۰۰ غرفه برتر شد و این نشان دهنده ظرفیت دانشگاه و دانش آموختگان آن است.

وی گفت: ۷۰ درصد دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی مشغول به کار می‌شوند این مقدار باید به ۱۰۰ درصد برسد و نکته مهم دیگر اشتغال دانش‌آموختگان در شغلی متناسب با رشته تحصیلی شان است.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال ۷۰ درصد دانش‌آموختگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..