تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته پرداخت می‌شود

مسئول امور ایثارگران شرکت ملی پست در جلسه بیمه ایثارگران گفت: هزینه‌های درمانی خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانباران و ایثارگران شاغل، بازنشسته و افراد تحت تکفل مشمول آیین نامه ابلاغی دولت، پرداخت می‌شود.

به گزارش شمانیوز ، جان بزرگی روز یکشنبه در جلسه‌ای که با حضور زرگوش عضو هیئت مدیره، دلاویز معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت و دکتر نجفی مشاور مدیرعامل و مجری طرح بیمه برگزار شد؛ از همکاران شاغل و بازنشسته ایثارگر خواست در اسرع وقت (حداکثر تا پایان دی ماه) نسبت به ارسال مدارک درمانی خود و خانواده هایشان (از آبان ماه ۹۷ تاکنون) به دفتر دکتر نجفی مجری طرح، اقدام نمایند.
وی در تشریح این ماده قانونی نیز تصریح کرد: به موجب ماده دو آیین نامه اجرایی فصل سوم قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نسبت به تامین و پرداخت هزینه‌های بیمه درمان تکمیلی ایثارگران و افراد تحت تکفل اقدام کنند.

منبع:روابط عمومی شرکت ملی پست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته پرداخت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..