تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم عجیب استقلال درباره نورافکن

ساعت24 -مدافع استقلال چگونه با رویای‌اروپا همه چیز را به‌هم ریخت؟

نابسامانی های استقلال پایان ندارد. امید نورافکن که ۵۰ هزار دلار به باشگاه استقلال پرداخت کرده بود، به عنوان بازیکن آزاد راهی بلژیک شد.او یک نیم‌فصل نیمکت‌نشین بود و حالا به درخواست شفر قرار است با قرارداد ۷۰ هزار دلاری، فقط به مدت شش ماه به استقلال برگردد! 

این خبر باورنکردنی را محمد نوری‌فرد، مدیر روابط عمومی سابق استقلال منتشر کرده است. یک تصمیم غلط و زشت. چرا استقلال باید برای جذب استعدادی که رایگان از دست داده، تن به قرارداد شش ماهه دهد؟ آیا نورافکن ستاره لیگ بلژیک بوده؟ نورافکن در موضع ضعف هم مقابل باشگاه استقلال برنده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم عجیب استقلال درباره نورافکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..