تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه ۸۴ هزار تن مواد پلیمری، وکیوم باتوم و قیر در بورس کالا

 به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، تعداد ۶ هزار تن آهن اسفنجی، ۲۰ هزار تن شمش بلوم، ۱۰۰ تن شمش روی، ۲ هزار و ۷۵۰ تن ورق گرم و ۱۰ کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود. تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۲ هزار و ۵۴۶ تن ذرت دانه ای را تجربه می کند.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۳۷ هزار و ۴۰ تن قیر و ۵۵۰ تن گوگرد پودر است. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۳۰ تن نخ پلی استر را تجربه می کند.

همچنین تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز دوشنبه ۲۴ دی ما، میزبان دادوستد ۱۱۶ هزار و ۹۷۰ تن انواع ورق فولادی بود.

طی این روز و در تالار مذکور ۸ هزار و ۹۰۰ تن ورق سرد B و ۸۲ هزار و ۵۰۰ تن ورق گرم B و ۲۰ هزار و ۵۷۰ تن ورق گرم C و سه هزار و ۵۰۰ تن ورق گالوانیزه G و یک هزار و ۵۰۰ تن ورق قلع اندود معامله شد. همچنین ۲هزار تن مس کاتد نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رسید.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی هم در این روز دادوستد ۴۳ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، ۲۳هزار و ۵۳ تن مواد پلیمری، ۵۰ تن قیر و۶۰ تن مواد شیمیایی را تجربه کرد.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد معامله ۲۵ هزار و ۸۰۰ تن قیر و ۴۰۰ تن عایق رطوبتی بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه ۸۴ هزار تن مواد پلیمری، وکیوم باتوم و قیر در بورس کالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..