تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایی: موزه ورزش، قهرمانی ورزشکاران ما در جبهه جنگ و ورزش را نشان می‌دهد

رضایی: موزه ورزش قهرمانی ورزشکاران ما در جبهه جنگ و ورزش را نشان می‌دهدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در حاشیه مراسم اهدای یادبود ورزشکاران پارالمپیک به موزه ملی ورزش بیان کرد: به عنوان نماینده ورزش جانبازان و معلولین در این مراسم حاضر شدم تا این یادبود به یادگار در این موزه بماند و نشان دهد که ورزشکاران ما هم در جبهه جنگ و هم در جبهه ورزش چه قهرمانی هایی را رقم زدند.

او ادامه داد: این مدال به صورت خاطره در این موزه می‌ماند تا افراد از آن بازدید کنند و ببینند قهرمانانی در این کشور وجود داشتند که توانستند افتخاراتی را برای ایران رقم بزنند و پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در پایان گفت: اگر مدال من در خانه باشد فقط خودم آن را می‌بینم و اگر در موزه قرار داشته باشد هزاران نفر می‌بینند و به یاد موفقیت‌های ما خواهند افتاد.

بیشتر بخوانید:

مراسم اهدای یادبود ورزشکاران به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک + تصاویر

انتهای پیام/

اظهارات رضایی درباره مراسم افتتاح موزه ورزش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایی: موزه ورزش، قهرمانی ورزشکاران ما در جبهه جنگ و ورزش را نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..