تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه سلاح‌های سعدآباد تا ۲۹ دی ماه تعطیل است

موزه سلاح‌های سعدآباد تا ۲۹ دی ماه تعطیل استبه گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، موزه سلاح‌های دربار واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد از دوشنبه ۲۴ دی تا روز شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ تعطیل است.

این موزه به دلیل مرمت داخلی بنا، و تجهیز به امکانات موزه‌ای استاندارد تا تاریخ مذکور پذیرای بازدیدکنندگان نیست.

گفتنی است موزه سلاح‌های دربار، پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی محل اقامت غلامرضا پهلوی بوده و هم اکنون محل نگهداری و نمایش بیش از صد و ده قبضه سلاح گرم از نوع شکاری، جنگی، کمری و ملزومات مورد استفاده پهلوی دوم و درباریان، سلاح‌های اهدایی شخصیت‌های مهم سیاسی و نظامی دیگر کشور‌ها و نیز تفنگ‌های شکاری ساخت کارخانه‌های معروف اسلحه سازی اروپا و آمریکا از جمله رمینگتون، وینچستر، اسپرینگ فیلد و برنو است.

انتهای پیام/

تعطیلی موزه سلاح‌های سعدآباد تا ۲۹ دی ماه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه سلاح‌های سعدآباد تا ۲۹ دی ماه تعطیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..